Prince Charles nije rekao Princ Harry nije mu bio tata. To apsurdno izvješće gura jedan od ovotjednih tabloida. Ogovarajući policajac može razotkriti premisu.



Jedna od najpopularnijih priča koju tabloidi uvijek iznova recikliraju jest ideja da je princ Harry, vojvoda od Sussexa, plod veze njegove majke princeze Diane, a ne biološkog sina princa od Walesa. Ovaj je put to Globus gurajući lažni narativ, a to čini tako što koristi druga nedavna lažna izvješća kako bi poduprla svoju tvrdnju. Smiješna naslovnica ove publikacije nalik je na rekord najvećih hitova nedavnih lažnih kraljevskih izvještaja, a toliko je prevrnuta i glupa, čudo je da je svatko može shvatiti ozbiljno.

Visoka priča prodajnog mjesta započinje uništavanjem omiljene kraljevske mete tabloida, supruge princa Harryja Meghan Markle, vojvotkinje od Sussexa. Časopis ponavlja iste stare priče o tome kako je Markle nepopularna ostatku obitelji, postavlja nerazumne zahtjeve, krši 'kraljevski protokol' i općenito je neugodna prema svima oko sebe. Niti jedna od tih tvrdnji nije istinita, ali tabloid svejedno napreduje. Takozvani 'kraljevski izvor' kaže za magazin, 'Charles se toliko zasitio Meghaninog cviljenja i prigovaranja da je pozvao Harryja da se nađe u Buckinghamskoj palači, gdje mu je pala bomba na glavu.'

Prodajna kuća tvrdi da je tada princ Charles rekao sinu: „Ja nisam vaš biološki otac. Nakon rođenja vašeg brata Williama, vaša smo se majka i ja rastali, Diana me izdala i začela tijekom tajne veze s drugim muškarcem! ' Takozvani 'kraljevski cinkaroš' dodaje, 'Charles je dodatno poljuljao Harryja, govoreći mu da istinu zna od svog rođenja i nedugo nakon što je uzeo DNK test koji je to dokazao.' Dodajući proizvedenoj drami, tabloid citira 'cinkaroša' kako kaže, 'Kad ga je Harry molio da kaže tko mu je pravi otac - Charles se samo okrenuo i korakom izašao iz sobe.'



Tabloid dalje tvrdi da bi vojvoda i vojvotkinja od Sussexa, ako princ Charles javno izađe u javnost s tim informacijama, izgubili sve - svoj dom, svoj novac, svoje titule - i da bi 'morali raditi za život'. Posljednjih nekoliko odlomaka članka posvećeno je ljudima koje je ta lažna teorija zavjere već dugo izlagala kao biološkog oca princa Harryja, ponajviše Jamesa Hewitta, koji je imao vezu s princezom Dianom 1980-ih, otprilike u vrijeme kad je princ Harry je rođen.

Istina je da se afera dogodila, kako su to kasnije priznale i princeza Diana i Hewitt. No, afera je započela nakon što se rodio princ Harry, kako pokazuju zapisi Hewitt je rekao u intervjuu 2017. godine


kako izvještava Telegraf . Bivši časnik mornarice upitan je je li otac princa Harryja, a on je odlučno odgovorio: 'Ne, nisam', na što ga je novinar pitao zašto priča opstaje. Hewittov odgovor bio je nešto što bi se moglo primijeniti na svaki put kad tabloidi čine priču o kraljevskoj obitelji. Odgovorio je: 'Prodaje papire.'

U veljači 2018. godine Globe's sestrinska publikacija, National Enquirer , također je koristio namišljeni scenarij za prodaju nekih papira. Ta je naslovnica također navodna Pravi otac princa Harryja nije bio princ Charles . Prodajna kuća čak je imala živaca nazvati priču 'svjetskom ekskluzivom', kao da je izmišljanje lažne priče temeljene na desetljećima staroj teoriji zavjere neka vrsta kašike.



U toj je priči otac princa Harryja bio drugi muškarac imenovan u Globe's najnoviji članak, časnik velške garde Mark Dyer. Dokaz? Oboje imaju crvenu kosu. Kao Ogovarajući policajac istaknuo je, ako je jedinstveno logično biti riđokos, vojvoda od Sussexa mogao bi biti povezan s bilo kime 'od Davida Carusa do Eda Sheerana'. Čitava je teorija razotkrivena bezbroj puta Ogovarajući policajac je više puta bio prisiljen ispravljati tabloide kad se objavi nova verzija iste gluposti. Ovaj posljednji pristup toj temi bio je jednostavno izgovor da se umiješa Markleovo ime.

koliko godina ima robbie shapiro

Naša presuda

Trač policajac utvrdio je da je ova priča potpuno lažna.